Miksi Jumala loi maailman
Ihmiset kysyvät, miksi Jumala loi maailman, se on kuin kysyisi, miksi nainen ja mies haluavat tehdä lapsen, koska se täydellistää heidän rakkautensa. Niin Jumalakin luo maailman rakkaudesta, mutta tämä rakkaus on täydellistä, sellaista joka ylittää ymmärryksen. Ja Hän antoi ihmiselle vapaan tahdon, mutta me käytämme vapauttamme väärin, poistumme paratiisista ja joudumme kärsimään, sillä tavoin me…









